گزارش روز: دوئل رو در روی مسی و رونالدو؛ یک ال کلاسیکوی دونفره
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  گزارش روز: دوئل رو در روی مسی و رونالدو؛ یک ال کلاسیکوی دونفره   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 62403
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


گزارش روز: دوئل رو در روی مسی و رونالدو؛ یک ال کلاسیکوی دونفره

امشب ورزشگاه نوکمپ میزبان مصاف حساس و تماشایی دو تیم بارسلونا و رئال مادریداست. اما آنچه به حساسیت این دیدار می افزاید، دوئل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است

درحالی که سرنوشت این دیدار تاثیر زیادی درتعیین قهرمان این فصل لالیگا دارد، مصاف کریس و مسی هم دراین بازی از حساسیت بیشتری درمقایسه با قبل برخوردار است.

هردوی این بازیکنان تا به اینجای رقابتها 41 گل به ثمر رسانده اند ودوئل شانه به شانه ای در جدول برترین گلزنان لالیگا( پی چی چی) دارند.طبق پیش بینی های انجام شده حدود400میلیون نفر درسرتاسردنیا این بازی را به صورت زنده نگاه می کنند.

کریس و مسی درطول رقابتهای این فصل به دنبال رکورد شکنی هستند.کریس درطول این فصل و در49 بازی ای که درتمام تورنمنتها برای تیمش برگزار کرده،به 53 گل رسیده که به طور میانگین درهر81 دقیقه یک باربرای رئال گل زده

از سوی دیگر مسی در53 دیدارش دراین فصل با پیراهن بارسا(با درنظر داشتن بازی سوپرکاپ اروپاو جام جهانی باشگاه ها)، 63 زده که میانگین یک گل درهر72 دقیقه رابه همراه دارد.

آمار وارقام حکایت از آن دارد که وابستگی بارساییها به مسی بیشتر از وابستگی کهکشانی ها به رونالدو است؛به ویژه در رقابتهای لالیگا.

بدون گلهای مسی، بارسا تا به اینجا 19 امتیاز کمتر کسب کرده بود و رئال بدون رونالدو، 13 امتیاز کمتر داشت. اگر هردوی این بازیکنان را ازترکیب تیمهایشان حذف می کردیم، رئال الان با10 امتیاز برتری درصدر جدول لالیگا قرار داشت.

رئال در61.1% از بازیهایی که رونالدو در آن گلزنی نکرده، به پیروزی رسیده.اما در 40% از بازیهایی که مسی درآن گلزنی نکرده، بارسا توانسته به پیروزی برسد.

وابستگی بارسایی ها به مسی تنها به گلهای او نیست؛ چرا که مسی در طول این فصل 25 پاس گل داده. رونالدو در طول این فصل 14 پاس گل داده است.

مسی الان تنها 4 گل دیگر تا رکورد 67 گل گرد مولر در طول یک فصل که در فصل 3-1972 رقم خورده بودف، فاصله دارد.

 ستاره 24 ساله بارسا به دنبال آن است تا با پیشی گرفتن از حریف27 ساله پرتغالی اش، عنوان پی چی چی (برترین گلزن لالیگا) را مال خود کند. او سال گذشته هم با پیشی گرفتن از کریستیانو رونالدو ، توانست توپ طلای فیفا را مال خود کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');